Ναι, ξέρω, Οκτώβρη έχουμε. Αλλά δεν γκρίνιαξα για το καλοκαίρι, γκρίνιαξα;;;

Αρχίσαμε να ψάχνουμε για ξενοδοχείο / δωμάτιο πέρυσι το Σεπτέμβρη. Το ένα μου ξίνιζε, το άλλο μου μύριζε. Γύρω στο Δεκέμβρη βρήκαμε. Το έτερον ήμισυ άλλο ήθελε, αλλά εγώ επέμενα.“Μα κοίτα, έχει τόσα δέντρα τριγύρω, θα δουν τα παιδιά κάτι διαφορετικό, θα δουν τόσα αρωματικά φυτά, ντοματιές, πιπεριές, τόσα πράγματα! Στο άλλο τί θα δουν;” Και τον έπεισα.

Η αλήθεια είναι ότι ναι, φυσικά και ήθελα να δουν τα παιδιά τόσα πράγματα. Αλλά εγώ πείστηκα μόνο και μόνο επειδή είχε βαθμολογία 9,4 στην καθαριότητα σε μεγάλο, ξένο site κρατήσεων. Και άριστη κριτική από κάποιον που έμεινε εκεί Αύγουστο, με οικογένεια. Ε, λέω, δεν μπορεί… κάτι καλό θα κάνουν.

Η πραγματικότητα δυστυχώς με άφησε στενοχωρημένη.

Γιατί έκανα τόσα όνειρα γι’ αυτές τις διακοπές και ήταν τόσο διαφορετικές. Είναι βέβαιο ότι ο ξενώνας που μείναμε γνώρισε στο παρελθόν μέρες δόξας και επιτυχιών. Αλλά το πέρασμα του χρόνου άφησε το σημάδι του. Αυτό από μόνο του δεν θα μπορούσε να μου χαλάσει τη διάθεση, γιατί ξεκίνησα με όρεξη για περιπέτεια. Η αντιμετώπιση ήταν αυτή που πιο πολύ με λύπησε.

oopsblogara_sundown

Το δωμάτιο που μείναμε ήταν το μόνο δωμάτιο με πρόβλημα στα υδραυλικά του, καθώς μου είπε η κυρία που μιλούσα. Μόνο που μου το είπε αφού είχαμε μπει. Και αφού πέρασα τις πρώτες μέρες χάνοντας τον ύπνο μου και υστεριάζοντας κάθε φορά που τα παιδιά ήθελαν να πάνε στο μπάνιο… το πήρα απόφαση. Άλλο δωμάτιο δεν βρίσκαμε, οπότε ή θα έκλαιγα μέχρι να φύγουμε ή θα χαλάρωνα. Και χαλάρωσα.

Αλλά δεν ήταν το ίδιο.

Γιατί, αγαπητέ ξενοδόχε, δεν δίνεις το μοναδικό σου δωμάτιο που έχει πρόβλημα σε κάποιον που σου κάνει κράτηση τόσους μήνες πριν, που σου λέει ότι έρχεται για δεύτερη φορά στον τόπο σου, που σου ξεκαθαρίζει ότι έχει πρόβλημα με την καθαριότητα, που έχει μικρά παιδιά. Βγάζεις το δωμάτιο εκτός λειτουργίας, φέρνεις τον ειδικό να σου το φτιάξει, μιας και λειτουργείς το ξενοδοχείο σου όλο το χρόνο, βάζεις τον πελάτη σου σε άλλο δωμάτιο ή άλλο ξενοδοχείο. Τον πελάτη που δε σου φταίει σε τίποτα, που έρχεται λίγες μέρες στον τόπο σου, που θα αφήσει τα χρήματά του, που θα σε διαφημίσει ή θα σε δυσφημήσει στους γύρω του.

Στο ξένο μεγάλο site δεν μπήκα να γράψω κριτική, ούτε και πρόκειται να το κάνω. Ανήκω στην κατηγορία των πελατών που φεύγουν και δεν επιστρέφουν ξανά. Το ξενοδοχείο ήταν προφανές ότι γνώρισε περίοδος μεγάλης ακμής αλλά δεν ευτυχήσαμε να την προλάβουμε. Ο μόνος λόγος που δεν αναφέρω ποιό ήταν, είναι γιατί και ο ξενοδόχος και η οικογένειά του ήταν ευγενέστατοι, με ποιότητα και επίπεδο. Αλλά από μόνο του αυτό δεν είναι αρκετό για να αναιρέσει την κακή εμπειρία.

Του χρόνου σκέφτομαι σοβαρά την πιθανότητα του all inclusive. Είχαμε μεγάλα όνειρα για το φετινό καλοκαίρι. Ελπίζουμε για το επόμενο…

 

Ακολουθήστε μας σε Facebook, Instagram και Twitter για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας.
Author

Creator & Owner of © OopsBlogara Μαμά από το 2009 και blogger από το 2011, σε μια διαρκή αναζήτηση για το καλύτερο - Email: contact@oopsblogara.gr - All Rights Reserved.

Write A Comment

Scroll Up
2 Shares
Share2
Pin
Tweet
+1
Wordpress Copy paste blocker plugin powered by http://jaspreetchahal.org