Ξυπνάς από εφιάλτη, με πονεμένο αυχένα, ξεχνάς το κινητό στο σπίτι, και σαν να μην φτάνουν αυτά, βρίσκεις και κλήση στο αυτοκίνητο για το παρκάρισμα. Είτε ξύπνησες από τη λάθος μεριά του κρεβατιού, είτε σου τυχαίνουν ένα σωρό αναποδιές πριν καν πιεις καφέ, το να νιώθεις ότι η μέρα σου πάει στραβά δεν είναι ποτέ αστείο.

Είναι πολύ πιθανό ότι ο τρόπος με τον οποίο ξεκινάτε το πρωί, σας προετοιμάζει για επιτυχία ή αποτυχία για το υπόλοιπο της ημέρας. Ας το δούμε με ένα παράδειγμα:

Πώς ήταν το πρωινό σας σήμερα;

Ήταν χαλαρωτικό, αναζωογονητικό; Σας προετοίμασε για να αντιμετωπίσετε την ημέρα; Ήταν το πρωινό τέτοιο που να σας δημιουργήσει ενθουσιασμό, να ξεκινήσετε την ημέρα ως ο καλύτερος εαυτός σας;

Ή ήταν αποδιοργανωμένo, βιαστικό, όχι και τόσο ευχάριστο;

Ή ίσως δεν είχατε καθόλου πρωινό, επειδή πέσατε με τα μούτρα στη δουλειά αμέσως μόλις ανοίξατε τα μάτια σας (ναι, τα έχουμε κάνει κι εμείς αυτά).

Αν δεν έχετε μια καθιερωμένη πρωινή ρουτίνα για να σας βοηθήσει να να έχετε μια επιτυχημένη, ήρεμη εργάσιμη ημέρα, πιστέψτε με, αν υιοθετήσετε μία θα αλλάξει κυριολεκτικά τη ζωή σας.

Για να αρχίσετε να φτιάχνετε την τέλεια ρουτίνα σας το πρωί – μία που θα σας βοηθήσει να βλέπετε τον εαυτό σας όπως τον θέλετε να είναι, υπάρχουν μόνο δύο απλά ερωτήματα που πρέπει να κάνετε.

Πιάστε ένα στυλό και ένα χαρτί και σημειώστε όλα όσα έρχονται στο μυαλό σας, απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις:

Τί με κάνει να νιώθω καλά;

Με άλλα λόγια, τί θα μπορούσατε να κάνετε το πρωί, που να σας κάνει να νιώθετε υπέροχα, ο κυρίαρχος του κόσμου;

Είναι ένας περίπατος; Είναι το να περάσετε χρόνο με τα παιδιά σας, χωρίς τρέξιμο; Είναι το να πιείτε τον καφέ ή ό,τι άλλο σας αρέσει, με απόλυτη ησυχία; Είναι το να διαβάσετε λίγο; Μήπως είναι το να ακούσετε λίγη μουσική; Σημειώστε αυτό που σας ταιριάζει.

Τί θα έκανε ο μελλοντικός μου εαυτός στην πρωινή του ρουτίνα;

Αυτό το βήμα είναι μόνο για φέρετε τον εαυτό σας σε ένα επίπεδο επιθυμίας, να εργαστεί για αυτόν τον μελλοντικό σας εαυτό.  Αυτή η φοβερή, ατρόμητη γυναίκα που τα έχει όλα υπάρχει ήδη, είναι απλώς περιορισμένη. Τί κάνει στην πρωινή ρουτίνα της;

Για μένα, είναι όλα σχετικά με την υγεία. Ο μελλοντικός μου εαυτός πάντα κάνει το χρόνο να φροντίσει τον εαυτό της και το σώμα της. Για πρωινό ρόφημα έχει ένα γευστικό, υγιεινό smoothie, κάνει γιόγκα και πηγαίνει για έναν περίπατο έξω, πριν ξεκινήσει την υπόλοιπη μέρα της.

Αφού σημειώσετε αυτά που θέλετε, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε τις αγαπημένες σας δραστηριότητες από τη λίστα που έχετε δημιουργήσει. Έτοιμη η νέα σας πρωινή ρουτίνα!

Φυσικά, αυτή η ρουτίνα δεν είναι σε καμία περίπτωση νόμος. Δοκιμάστε διαφορετικές δραστηριότητες από τη λίστα σας και δείτε ποιες σας κάνουν να αισθάνεστε σαν τον καλύτερο, πιο υγιή, τον πιο δυνατό εαυτό σας, και στη συνέχεια μείνετε σε αυτές για αρκετό χρονικό διάστημα.

Διατηρήστε τη ρουτίνα σας για τις επόμενες εβδομάδες και πιστέψτε με, θα γίνουν μεγάλες αλλαγές, τόσο στη δουλειά, όσο και στην προσωπική σας ζωή!

15 πράγματα για να κάνετε όταν η μέρα πάει στραβά
Photo by Nathan Dumlao on Unsplash

Αν και δεν είναι εύκολο να λύσει κάποιος με μιας όλα αυτά τα προβλήματα ή να κάνει μια επανεκκίνηση στην ημέρα, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί να κάνει για να σπάσει αυτόν τον κύκλο. Είναι τόσο απλό όσο το να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται, για να διορθώσει όλα τα στραβά. Για να σας βοηθήσουμε να φτιάξετε τη διάθεσή σας και να νιώσετε καλύτερα, ετοιμάσαμε μια λίστα από 15 πράγματα που μπορείτε να κάνετε όταν η μέρα σας πάει στραβά για να τη διορθώσετε.

 

Ακόμη κι αν δεν έχουν άμεσο αποτέλεσμα, τουλάχιστον η επόμενη μέρα θα είναι πιο εύκολη.

Διαλέξτε τι σας ταιριάζει και δοκιμάστε το:

  • Βγείτε έξω.

Αν έχετε αρκετό χρόνο βγείτε για πεζοπορία ή για πικνίκ. Αν η δουλειά δεν σας το επιτρέπει, ακόμη και μια μικρή βόλτα γύρω στο τετράγωνο μπορεί να σας αλλάξει τη διάθεση και να μην σκέφτεστε ό,τι σας ενοχλεί. Περπατήστε στο πάρκο αν έχετε κοντά σας, ή χαλαρώστε για λίγο με ένα βιβλίο. Αν έχετε μείνει πολλή ώρα μέσα σε ένα χώρο, ακόμη κι αυτή η μικρή απόδραση μπορεί να είναι σωτήρια

  • Πάρτε βαθιές αναπνοές για να ηρεμήσετε και να αλλάξετε τον τρόπο σκέψης σας.
  • Δείτε μια ταινία.

Είτε πάτε σινεμά, είτε τη δείτε κουλουριασμένοι στον καναπέ, αγκαλιά με μια κουβέρτα, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Θα σας βοηθήσει να ξεχάσετε τη χάλια μέρα σας το να βυθιστείτε σε μια φανταστική ιστορία.

  • Κάντε κάτι χαλαρωτικό για τον εαυτό σας.

Μπορεί να είναι ένα μασάζ, ένα μανικιούρ ή έστω ένα απλό λούσιμο και πιστολάκι στο κομμωτήριο. Αν δεν θέλετε να χαλάσετε τα χρήματά σας, μετατρέψτε για λίγο το μπάνιο σας σε σπα, ανάβοντας κεριά, βάζοντας ένα καλό αφρόλουτρο και την αγαπημένη σας μουσική. Κάποιες φορές δεν χρειαζόμαστε και πολλά για να αλλάξουμε τη μέρα μας. Μπορεί ακόμη και ένα ντους να κάνει τη δουλειά, αν κρατήσει λίγο παραπάνω από το κλασικό δεκάλεπτο.

  • Γράψτε σε ένα κομμάτι χαρτί όσα σας έκαναν τη μέρα άνω κάτω. Αυτό από μόνο του μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε τα πράγματα με άλλη προοπτική. Μπορεί τελικά να μην είναι όσο μεγάλα και έντονα τα βλέπατε όταν έγιναν. Και σίγουρα δεν θα είναι τόσο σοβαρά όσο το ποιοι είμαστε, πού πάμε… J
  • Υπάρχει καλύτερος φίλος ή φίλη; Προγραμματίστε κάτι μαζί τους. Μένουν μακριά; Τηλεφωνήστε τους. Η επαφή μαζί τους, το γιατί σας έχουν διαλέξει θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα για τον εαυτό σας.
  • Αν οδηγείτε πηγαίνετε για μια μεγάλη βόλτα. Είναι ένας τέλειος τρόπος για να χαλαρώσετε, να διώξετε την ένταση και την κακή διάθεση.
  • Πιάστε ένα βιβλίο ζωγραφικής για ενήλικες (αν και προσωπικά προτιμώ τα παιδικά) και στρωθείτε στη δουλειά. Τα όμορφα ξύλινα μολύβια και χρώματα θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ.
  • Επισκεφθείτε ένα μουσείο ή μια γκαλερί. Οι όμορφες εικόνες δεν έβλαψαν ποτέ κανένα.

15 πράγματα για όταν η μέρα πάει στραβά

  • Ξεθυμάνετε.

Δεν έχετε κανέναν να σας ακούσει; Γράψτε τα. Στείλτε ένα μήνυμα σε φίλη ή σε κάποιον από την οικογένεια. Καμιά φορά, και μόνο που θα μας πει κάποιος άλλος ότι ναι, έχουμε δίκιο, είναι μια εντελώς χάλια μέρα, είναι αρκετό. Θέλουμε απλώς κάποιον να συμπάσχει μαζί μας.

  • Αν σας αρέσει η μαγειρική ή η ζαχαροπλαστική, δοκιμάστε μια καινούρια συνταγή. Αν δεν το έχετε καθόλου με το σπορ, παραγγείλτε από το αγαπημένο σας εστιατόριο. Κακομάθετε λίγο τον εαυτό σας για μια φορά, δεν πειράζει.
  • Προγραμματίστε για αργότερα γιόγκα ή διαλογισμό.

Θα έχετε κάτι να περιμένετε και θα καθαρίσει και το μυαλό σας. Δοκιμάστε μια ολιστική προσέγγιση. Αν υπάρχει κάποιο κατάστημα κοντά σας με προϊόντα ευεξίας, επισκεφθείτε το. Μάθετε για τις θεραπευτικές ιδιότητες των κρυστάλλων ή των αιθέριων ελαίων για παράδειγμα.

  • Αν και ίσως σκεφθείτε ότι είναι το προφανές, οι περισσότεροι το ξεχνάμε. Πιείτε αρκετό νερό. Μερικές φορές όταν είμαστε απασχολημένοι, ξεχνάμε τα βασικά. Μην αμελείτε όσα σας βοηθούν να λειτουργείτε καλά πνευματικά, σωματικά και ψυχολογικά.
  • Ασχοληθείτε με την κηπουρική. Υπάρχει κάτι βαθιά θεραπευτικό στην ενασχόληση με το χώμα και τη βλάστηση. Ναι, ακόμη και η μία γλάστρα κάνει διαφορά.
  •  Για το τέλος άφησα το καλύτερο. Μην προσπαθήσετε να αποσπάσετε την προσοχή σας από ό,τι σας έχει ενοχλήσει. Αντίθετα, ασχοληθείτε αποκλειστικά με αυτό. Αρπάξτε ένα μαξιλάρι, βουλιάξτε μέσα του και ουρλιάξτε. Δεν δούλεψε; Χτυπήστε το, κλωτσήστε το, σκίστε το, αγκαλιάστε το, κάνετε ό,τι θέλετε, αρκεί να σας φύγει ο θυμός και η ένταση. Και μετά … μαζέψτε το χαμό που κάνατε όσο ηρεμείτε.
Ακολουθήστε μας σε Facebook, Instagram και Twitter για να μαθαίνετε όλα τα νέα μας.
Author

Creator & Owner of © OopsBlogara Μαμά από το 2009 και blogger από το 2011, σε μια διαρκή αναζήτηση για το καλύτερο - Email: contact@oopsblogara.gr - All Rights Reserved.

2 Σχόλια

    • Δεν είναι τυχαίο νομίζω Κατερίνα, αν σκεφτείς ότι είμαστε κατά το 75% νερό, χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή με τον εαυτό μας για να ισορροπήσουμε. Κι εγώ το έχω ως πρώτο μέσο χαλάρωσης πλέον (τώρα που μεγάλωσαν τα παιδιά δηλαδή, και δεν χρειάζεται να κάνω μπάνιο του πεντάλεπτου 😀 😀 😀 ).

Write A Comment

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Scroll Up Wordpress Copy paste blocker plugin powered by http://jaspreetchahal.org