Ξυπνάς από εφιάλτη, με πονεμένο αυχένα, ξεχνάς το κινητό στο σπίτι, και σαν να μην φτάνουν αυτά, βρίσκεις και κλήση στο αυτοκίνητο για το παρκάρισμα. Είτε ξύπνησες από τη λάθος μεριά του κρεβατιού, είτε σου τυχαίνουν ένα σωρό αναποδιές πριν καν πιεις καφέ, το να νιώθεις ότι η μέρα σου πάει στραβά δεν είναι ποτέ αστείο.

Αν και δεν είναι εύκολο να λύσει κάποιος με μιας όλα αυτά τα προβλήματα ή να κάνει μια επανεκκίνηση στην ημέρα, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί να κάνει για να σπάσει αυτόν τον κύκλο. Είναι τόσο απλό όσο το να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται, για να διορθώσει όλα τα στραβά. Για να σας βοηθήσουμε να φτιάξετε τη διάθεσή σας και να νιώσετε καλύτερα, ετοιμάσαμε μια λίστα από 15 πράγματα που μπορείτε να κάνετε όταν η μέρα σας πάει στραβά για να τη διορθώσετε.

15-pragmata-gia-otan-i-mera-paei-strava-pinterest

Ακόμη κι αν δεν έχουν άμεσο αποτέλεσμα, τουλάχιστον η επόμενη μέρα θα είναι πιο εύκολη.

Διαλέξτε τι σας ταιριάζει και δοκιμάστε το:

  • Βγείτε έξω.

Αν έχετε αρκετό χρόνο βγείτε για πεζοπορία ή για πικνίκ. Αν η δουλειά δεν σας το επιτρέπει, ακόμη και μια μικρή βόλτα γύρω στο τετράγωνο μπορεί να σας αλλάξει τη διάθεση και να μην σκέφτεστε ό,τι σας ενοχλεί. Περπατήστε στο πάρκο αν έχετε κοντά σας, ή χαλαρώστε για λίγο με ένα βιβλίο. Αν έχετε μείνει πολλή ώρα μέσα σε ένα χώρο, ακόμη κι αυτή η μικρή απόδραση μπορεί να είναι σωτήρια

  • Πάρτε βαθιές αναπνοές για να ηρεμήσετε και να αλλάξετε τον τρόπο σκέψης σας.
  • Δείτε μια ταινία.

Είτε πάτε σινεμά, είτε τη δείτε κουλουριασμένοι στον καναπέ, αγκαλιά με μια κουβέρτα, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Θα σας βοηθήσει να ξεχάσετε τη χάλια μέρα σας το να βυθιστείτε σε μια φανταστική ιστορία.

  • Κάντε κάτι χαλαρωτικό για τον εαυτό σας.

Μπορεί να είναι ένα μασάζ, ένα μανικιούρ ή έστω ένα απλό λούσιμο και πιστολάκι στο κομμωτήριο. Αν δεν θέλετε να χαλάσετε τα χρήματά σας, μετατρέψτε για λίγο το μπάνιο σας σε σπα, ανάβοντας κεριά, βάζοντας ένα καλό αφρόλουτρο και την αγαπημένη σας μουσική. Κάποιες φορές δεν χρειαζόμαστε και πολλά για να αλλάξουμε τη μέρα μας. Μπορεί ακόμη και ένα ντους να κάνει τη δουλειά, αν κρατήσει λίγο παραπάνω από το κλασικό δεκάλεπτο.

  • Γράψτε σε ένα κομμάτι χαρτί όσα σας έκαναν τη μέρα άνω κάτω. Αυτό από μόνο του μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε τα πράγματα με άλλη προοπτική. Μπορεί τελικά να μην είναι όσο μεγάλα και έντονα τα βλέπατε όταν έγιναν. Και σίγουρα δεν θα είναι τόσο σοβαρά όσο το ποιοι είμαστε, πού πάμε… J
  • Υπάρχει καλύτερος φίλος ή φίλη; Προγραμματίστε κάτι μαζί τους. Μένουν μακριά; Τηλεφωνήστε τους. Η επαφή μαζί τους, το γιατί σας έχουν διαλέξει θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα για τον εαυτό σας.
  • Αν οδηγείτε πηγαίνετε για μια μεγάλη βόλτα. Είναι ένας τέλειος τρόπος για να χαλαρώσετε, να διώξετε την ένταση και την κακή διάθεση.
  • Πιάστε ένα βιβλίο ζωγραφικής για ενήλικες (αν και προσωπικά προτιμώ τα παιδικά) και στρωθείτε στη δουλειά. Τα όμορφα ξύλινα μολύβια και χρώματα θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ.
  • Επισκεφθείτε ένα μουσείο ή μια γκαλερί. Οι όμορφες εικόνες δεν έβλαψαν ποτέ κανένα.

15-pragmata-gia-otan-i-mera-paei-strava1

  • Ξεθυμάνετε.

Δεν έχετε κανέναν να σας ακούσει; Γράψτε τα. Στείλτε ένα μήνυμα σε φίλη ή σε κάποιον από την οικογένεια. Καμιά φορά, και μόνο που θα μας πει κάποιος άλλος ότι ναι, έχουμε δίκιο, είναι μια εντελώς χάλια μέρα, είναι αρκετό. Θέλουμε απλώς κάποιον να συμπάσχει μαζί μας.

  • Αν σας αρέσει η μαγειρική ή η ζαχαροπλαστική, δοκιμάστε μια καινούρια συνταγή. Αν δεν το έχετε καθόλου με το σπορ, παραγγείλτε από το αγαπημένο σας εστιατόριο. Κακομάθετε λίγο τον εαυτό σας για μια φορά, δεν πειράζει.
  • Προγραμματίστε για αργότερα γιόγκα ή διαλογισμό.

Θα έχετε κάτι να περιμένετε και θα καθαρίσει και το μυαλό σας. Δοκιμάστε μια ολιστική προσέγγιση. Αν υπάρχει κάποιο κατάστημα κοντά σας με προϊόντα ευεξίας, επισκεφθείτε το. Μάθετε για τις θεραπευτικές ιδιότητες των κρυστάλλων ή των αιθέριων ελαίων για παράδειγμα.

  • Αν και ίσως σκεφθείτε ότι είναι το προφανές, οι περισσότεροι το ξεχνάμε. Πιείτε αρκετό νερό. Μερικές φορές όταν είμαστε απασχολημένοι, ξεχνάμε τα βασικά. Μην αμελείτε όσα σας βοηθούν να λειτουργείτε καλά πνευματικά, σωματικά και ψυχολογικά.
  • Ασχοληθείτε με την κηπουρική. Υπάρχει κάτι βαθιά θεραπευτικό στην ενασχόληση με το χώμα και τη βλάστηση. Ναι, ακόμη και η μία γλάστρα κάνει διαφορά.
  •  Για το τέλος άφησα το καλύτερο. Μην προσπαθήσετε να αποσπάσετε την προσοχή σας από ό,τι σας έχει ενοχλήσει. Αντίθετα, ασχοληθείτε αποκλειστικά με αυτό. Αρπάξτε ένα μαξιλάρι, βουλιάξτε μέσα του και ουρλιάξτε. Δεν δούλεψε; Χτυπήστε το, κλωτσήστε το, σκίστε το, αγκαλιάστε το, κάνετε ό,τι θέλετε, αρκεί να σας φύγει ο θυμός και η ένταση. Και μετά … μαζέψτε το χαμό που κάνατε όσο ηρεμείτε.
Author

Creator & Owner of © OopsBlogara
Μαμά από το 2009 και blogger από το 2011, σε μια διαρκή αναζήτηση για το καλύτερο – Email: contact@oopsblogara.gr – All Rights Reserved.

2 Σχόλια

    • Δεν είναι τυχαίο νομίζω Κατερίνα, αν σκεφτείς ότι είμαστε κατά το 75% νερό, χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή με τον εαυτό μας για να ισορροπήσουμε. Κι εγώ το έχω ως πρώτο μέσο χαλάρωσης πλέον (τώρα που μεγάλωσαν τα παιδιά δηλαδή, και δεν χρειάζεται να κάνω μπάνιο του πεντάλεπτου 😀 😀 😀 ).

Write A Comment

Pin It
2 Shares
Share2
Pin
Tweet
+1
Wordpress Copy paste blocker plugin powered by http://jaspreetchahal.org